SPANIEN - TYSKLAND

Det är så det ska vara. 1-0 till SPANIEN!

Torres är med i matchen. <3

Åh, Torres skulle behöva ha lagt det målet. :(

Herregud vad jag får ont i magen när det nästan blir mål.

3 minuter tillägg, om Tyskland lägger mål så säger jag "WHYYY GOD WHYY!?!?!?"

Hahahaha, skrattade ihjäl mig när den spanska målvakten dröjde och väntade tills tysken gick ända fram så tog han upp målet. Hahhaah! Gulleplutt Casillas.

50 sekunder kvar!

JAAAAAAAAAAA! Olé olé olé olé! Det är så det ska vara!! SPANIEN SKA VINNA, DE SKA ALLTID VINNA! DE ÄR BÄST! TORRES ÄR BÄST. (Fast han var bara med i slutet!) MEN HANS SJÄL VAR PÅ PLANEN OCH SKRÄMDE UPP ALLA. Det är så det ska vara! PACK YOUR BAGS GERMAN, YOU'RE GOING HOME!!!! Finalen: Spanien - Holland! Jag har så fetlust att ta en sista-minuten och åka till Spanien och fira.

Kommentarer
Postat av: Felicia

Jaa.. rysare där på slutet! Johan hejade på Tyskland.. men jag hejade på Spanien.. :) Om inte annat så var de snyggare.. men de spelade oxå bättre!

xoxo

2010-07-07 @ 22:38:02
URL: http://flicky.blogg.se/
Postat av: u

Söt blogg :)

Allt bra?

2010-07-08 @ 22:27:20
URL: http://pyjjamashallon.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0