FELSMS.COM

HAHAHHAAH!
Till: Chefen
Sms: Jag drömde en sexdröm om dig inatt. Helt sjukt faktiskt. Jag tog dig bakifrån ;)
Svar: Jag tycker att du kan hålla sånt där för dig själv.

Förklaring: Ingen löneförhöjning här inte! Skulle skicka till Charlotta, en tjejkompis. Chefen är en man och tror säkert fortfarande att jag är bög. Vilket jag absolut inte är :)

/Roderick

Till: Chefen
Sms: Hej, jag glömde berätta att jag tog 200kr ur din plånbok igår. Bara så att du vet ifall du saknar dom. Och ifall du inte saknar dom så glöm det här smset :)
Svar: Nej det har jag inte märkt men jag måste säga att det var lite väl fräckt av dig. När hade du tänkt att betala tillbaka dom?

Förklaring: Skulle skicka till min sambo men min chef fick smset. Som tur är så är företaget så pass stort med så många anställda att jag är rätt säker på att han inte har någon aning om vem jag är plus att jag har ett kontant som inte är registrerat vilket gör numret hemligt. Därför struntade jag i att förklara för chefen att det var ett felsms. Nu går väl han och undrar vem det är som har norpat 200kr av honom :)

/Jane

Till: Ny flickvän
Sms: Det var gonorre jag hade. Kuken var som en majonästub. fick duscha bort kallingarna i går kväll. Om ca en vecka är jag fit for fight igen.
Svar: Det var bland det äckligaste jag hört. Jag kommer gå och testa mig i morgon och visar det sig att jag fått samma så vill jag aldrig mer se dig.

Förklaring: Skulle skicka till en polare när jag var på väg hem från ungdomshälsan men skickade olyckligt nog till tjejen jag nyligen träffat och gillar mycket.

Till: Frun
Sms: Jag blir galen. Min fru gråter och blir ledsen för allt. Känns som jag lever i något deprimerat helvete. Vad fan ska jag göra. Jag gör allt för att göra henne glad men minsta vi tycker olika så kommer tårar.
Svar: Det här smset blir jag ju inte gladare av. Vem skulle du berätta det här för?

Förklaring: Kände mig taskig som skulle smsa om råd till min närmaste vän men skickade fel. Det blev en kväll med ett bra prat men med gråt.

Till: Pappa
Sms: Nu har jag beställt klipptid till dig. 1600 på fredag. Det är väl bra innan du skall på disco?
Svar: Jag får inte gå på disco för Inger och håret tappade jag för 20 år sedan


Förklaring: Skulle skicka till min 14 åriga son men skicka till min far som inte hade tänkt klippa sig och disco var han för gammal för.
/Yvonne

Hahahhaa, kan inte läsa mer måste sova nu!
Gå in på http://www.felsms.com för fler roliga sms. (=^_^=)

Kommentarer
Postat av: nicole

hahahah galet kul

2010-07-09 @ 08:22:03
URL: http://nevinns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0