TETRIS

Alltså jag hittar alltid på något att göra på natten. Det går verkligen inte hur mycket jag än planerar att sova tidigt så slutar det alltid med att jag är vaken till sent på natten! Väldigt konstigt. Typ nu har jag spelat Tetris (Blockwars på Blip.se) i tre timmar eller något!! Hahah. Man tröttnar aldrig! Och nu precis spelade jag lite snake medan jag skrev det här. Trevlig spelliv jag har. Härligt väder idag i alla fall! Börjat läs New Moon också. :) Hoppas jag orkar/hinner läsa ut den innan jag ska se Eclipse på bio. Tänkte att jag skulle fräscha upp minnet lite.


Åh vad jag vill tillbaka till flaket när jag lyssnar på den här!
(+ Park Lane, men påminner mest om flaket för mig)
Jag måste göra någon dag ett inlägg med massa låtar som påminner om studentdagen, det är sjukt många! Får flashbacks hela tiden när jag lyssnar på musik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0