BIG LIGHTS WILL INSPIRE YOU

Åh, jag har lust att titta på en riktigt bra film eller Desperate Housewives! Som kommer imorgon, men vill se det idag!

 

Idag har det varit helt underbart väder. VÅR! ...eller inte riktigt! Men nästan. Selda och jag, vi invigde våren med glass vid fontänen men kände sedan att våren inte riktigt var här. Vi frös ihjäl om händerna! Haha. Det var i alla fall härligt att sitta med en yummyummy glass i handen ute i solskenet. Sedan gick vi runt i stan och fyndade lite som vanligt, hihi! Det är vi riktigt bra på! Så om någon inte vill köpa dyra grejer så ska man kontakta oss för vi kan hitta billiga, snygga fyndavaror! (Y)

 

Såg även på The Twilight Saga: Eclipse trailern och jag längtar till filmen kommer den 30:e juni!!! Har snart snart läst ut första boken, hihi. Långsam men bättre sent än aldrig. :]

Just det! Imorgon kommer även studentmössan!! Wohooooo! ♥♥

 

Nu ska jag äta. PUSSHEJ!


Kommentarer
Postat av: Selda

Jaaa fynda är vi bra på! :D <3

2010-03-17 @ 19:30:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0