BLOGGAT MERA

Jao. Jag har börjat blogga lite mer nu. I alla fall längre inlägg, vet inte varför. Börjar skriva lite och så börjar jag skriva om hela mitt liv. (typ!) Ibland läser jag min gamla blogg och där finns det minnen från när jag gick i nian oså. Väldigt kul att läsa (för mig)! Det fanns vissa minnen som jag hade glömt av och de var ändå riktigt roliga minnen. Därför tänkte jag att man borde nog blogga lite nu innan studenten så att man kan sedan läsa om gymnasietiden och ja ens liv hur det var sedan i framtiden. Tycker t.om. det är kul att kolla tillbaks några månader, dagar, veckor i den här bloggen.
Jag är gillar att leva i dåtiden.
När jag läser gamla inlägg påminner det mig om att uppskatta livet och ta vara av varje minut!

Jay-Z - Empire State of Mind
Grymt bra låt som gör att jag vill åka till New York varje gång jag lyssnar på den.
Lyssnar på den hela tiden också, inte bra.
New York på hösten.. Lockande! Vill så gärna.
New York är den bästa staden.
Har glömt av hur mycket jag älskade staden. Gossip Girl påminner mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0