I-LANDSPROBLEM

Jag förstår inte varför det ska vara så många bra tv-program som visas klockan 19.00 och efter 20.00 är det typ nada. 2 1&/2 men, Simpsons, Room raiders, Biggest loser, Vem vet mest?. Haha! Fem program som jag får zappa runt. Det dumma är att typ alla program har reklam samtidigt! Förutom Vem vet mest som ändå tar slut efter en halvtimma. (Intressant tv-program, lärorikt.) Biggest loser blir man små beroende av när man väl börjar titta så det är jobbigt att byta kanal. I alla fall, de borde göra så att reklam-pauserna inte är samtidigt.. väldigt irriterande! Något annat som jag tänkte på är reklam-pauserna på tv3! Har de satt in reklam-pauser var tjugonde minut?! I lördags kom Notting Hill och den börjar 21.00 tror jag.. 21.20 reklam, 21.40 reklam. Sen bytte jag till World Trade Center som kom på tv4 och det slutade med att jag bara spelade Tetris.. Så kan det gå!

Det var dagens i-landsproblem.

Nej vänta. Ett annat också, angående tv. Varför lägger de alltid in bra filmer SAMTIDIGT?! Igår kom Music and Lyrics på tv3 och Catch Me If You Can på kanal5. JIPPI! Jag gör alltid minst två saker samtidigt, hahah. I det här fallet så zappade jag runt lite mellan pauserna. Åh, så bra CMIFC är, såg hela sista timmen! Har sett den förut men glömde av.. Gillar sådana filmer! Märkte även att i CMIFC så är Meredith Grey från Greys Anatomy med och i Music and Lyrics är Will Schuester från Glee med. :]

Ojoj! Nu måste jag gå och borsta tänderna och allt sådant.
Hade planerat att lägga mig väldigt tidigt idag.. :( I guess not.


Sen ett annat problem som jag ska skriva ett a4 om.. nä skoja!
Men varför finns inte dessa killar i vår värld? :(
Det tar Maria upp i sitt nya program "Yeahs' i-landsproblem".


Jag börjar bli trött. Men det är nu jag får alla mina galna idéer.
Jag borde göra en kategori här på bloggen som heter "Problem" så kan jag sedan läsa och skratta åt mina ynkliga problem. Haha! SMART! Det gör jag imorgon eller något.. Om jag forfarande tycker att det är en bra idé. NU måste jag sova.


Kommentarer
Postat av: Felicia

Vi är tillbaka från fjällen med alla ben obrutna! ;) Kul att du börjat blogga mera, är så stolt över bästa lillstrumpan! :D Visste inte att Will från Glee var med i Music and Lyrics, snart börjar Glee igen. Och snart flyttar ni in till city! Yey! :D (håller med om att det borde vara mer NY och NY boys i Göteborg)

2010-03-10 @ 20:51:18
URL: http://flicky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0