VÅGA VARA EGEN

IMORGON. MÄSSAN. STRESS. MÅLA. MONTER. COOLINGAR!


Imorgon kommer dagen som vi alla har väntat på... att stå på UF-mässan! Haha. Hoppas att det inte blir för stressigt på morgonen och allt med montern. Allt måste ordna sig! Handen måste upp och den ska sitta kvar där! Inte trilla av och allt sådant, vi har inte tid med sånt!
Oj klockan är redan elva. Ska faktiskt ta och sova snart. Måste vara pigg! Idag var jag dödstrött! Kul att komma bort från allt med UF och vara hemma hos Gurkan! <3 Neeeej, nu glömde jag. Måste klippa ut citat-tävlingarna. Det får jag väl roa mig innan jag lägger mig. :]

Wish us good luck!


Besök oss den
11/3 (imorgon) klockan 17.00 - 19.00
12/3 (övermorgon) klockan 11.30 - 16.30
MONTERNUMMER 190!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0