BEAUTIFUL DAY

Sitter här och lyssnar på Beautiful Day - U2. Medan jag sorterar och rensar min dator. Håller nu på med en mapp som heter "ÖverrASKning UF". Har flera tusen filer i den mappen! Rubriker, bilder, dokument, mappar fliers... you name it! Kul att kolla på. Men har flera olika dokument på årsredovisning, delårsredovisning och affärsplan! Haha. Vet ju inte riktigt vilken den riktiga, kompletta dokumentet. Så därför är det bra att jag rensar. Tusen bilder på våra lådor har jag också, både redigerade och oredigerade. Lite onödigt! Har fixat vår externa hårddisk så att det ser ordning & reda ut. Hihi! (Intresseklubben antecknar!!)

Mina kära fjärilar som jag ville ha typ överallt! Butterfliiies. ♥

Kommentarer
Postat av: emma

emma antecknar!

saknar tiderna i korridorerna. överraskning uf, borde återuppstå, eller vad säger du marrelito?

2011-02-21 @ 21:52:20
URL: http://dodvinkel.blogg.se/
Postat av: Maria

Hahah, Emma du är så söt!

Jag saknar också de underbara tiderna! De borde återuppstå.. Jag har mer tid nu än vad jag hade under gymnasietiden. Snickra och måla har jag nu gott om tid för! Hihih. ÖverrASKning AB. Me likieee!

2011-02-22 @ 23:02:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0