KATEGORIER

Nu har jag lagt in vissa inlägg i olika kategorier. Hade kategorier tidigare, men glömde alltid av att lägga in inläggen i kategorier och sedan så gillade jag inte på ett sätt att det är så enkelt att hitta inlägg. :)
Men nu kände jag för att ha kategorier igen.

Special things - att fika är speciellt, vara med vänner & familj är speciellt, skratta, roliga inlägg men allt det kategoriserar jag inte in i den. Mer typ mina videoklipp, studenten och så.

Travel - säger sig själv.

Books - tycker att det är ganska smart att recensera, skriva efter man har läst en bok. Även med filmer, men det orkar jag inte ha. Bra att recensera efteråt är ju för att man glömmer ju lite senare när man har läst massa böcker eller massa filmer. Jag hade en film-period som jag bloggade om här och då såg jag typ 10 filmer på en vecka eller på några dagar bara. Haha! Nu kommer jag inte ens ihåg vilka det var, men sedan så kan man typ blanda ihop alla filmer lite granna. Kul grej bara. Har planerat att läsa massa nu. Hihi.

Åh, kom på en annan kul kategori. Quotes! Jag älskar citat. Skulle vara kul att ha alla i en kategori. Men det som kan vara svårt är ju det att ett citat kanske finns i ett inlägg om en resa eller så står det massa annat. Kan ta de inlägg som bara har ett citat. Ser nog bättre ut då. :]

Det var väl det. Har inte kategoriserat ALLA inlägg ännu, gör det imorgon eller en annan dag.

Fy, nu efter idag (tänker jag varje dag) så ska jag börja lägga mig tidigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0