Anteckningsblock

Tyckte att det var hur svårt som helst att hitta anteckningsblock här. Man känner ju inte staden lika bra som Göteborg, kan vara därför. Men det känns svårare ändå. Sedan är det också så att majoriteten här gillar att skriva på rutigt papper, vilket gör att de flesta block är rutiga.. Jag är så van vid att skriva på randigt papper förutom när det gäller matematik och statistik. Men, det är ju mitt utlandsår där man inte ska vara rädd att pröva på nya saker, så därför har jag nu köpt ett 5-ämnesblock. Oooooh, Maria är så c00l. Ok, detta är ett löjligt inlägg. Tänk att jag skriver om anteckningsblock. Men det är så kul med kontorsmaterial.
 
För att göra något vettigt av inlägget så kan jag skriva om hur jag väl hittade detta fina 5-ämnesblocket med olika färger (SÅ SMART & FINT!).
Oxford-block som verkar poppis här.
 
Jag googlade i alla fall. Fick reda på att det skulle ligga en liten butik med kontortsmaterial, Clarins, 3 minuter härifrån. Jag är soooo happy över att bo här. Nära till ALLT, i love it ♪♫. Bara en sådan här liten grej gjorde ändå min dag då jag har letat efter en sådan butik.
 
Butiken ligger bredvid Tabacos. Bilden lite halvdan då jag ville ta kortet lite diskret. Hehe.

Vädret var underligt igår. Kändes som att en tornado var på väg. Molnen var så mörka och det blåste som bara den. Men nu är det soligt och varmt igen som en otroligt varm sommardag.
 
Vadå höst?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0