HOLA


HEJ HEJ! Fick en liten heads up att jag borde uppdatera bloggen. Gör ett snabbt inlägg nu. Jaaa, vad har hänt sedan senast... Lite allt möjligt men ändå inte så mycket. Ok, var tvungen att kolla vad mitt senate inlägg var, det var ju väldigt längesedan.. Jag har träffat nya människor (surprise!). Druckit bubbletea. Tursitat lite granna. Haft föreläsningar och lektioner på engelska och spanska. Varit på uteservering med roomiesarna. Ätit minihamburgare. Skaffat metrokort. Handlat. Varit på "spanish dinner". Varit på IKEA igen. Varit i ett shoppingcentrum. Ätit falafel. Gått promenad i parken. Varit med mina kusiner. Varit på marknad. Lagat mat. Bytt kurser. Kollat på film. Och så har jag börjat rita.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: K'

你能画很好!

Svar: 谢谢哥哥!
h3llokitty

2014-09-19 @ 17:06:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0