Mat

För några veckor sedan var några vänner och jag på ett tapas, beställde en massa olika rätter.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Det var väldigt gott och exotiskt.

Såååå, vad äter jag här hemma då?
Ibland på kvällen, eller jag kan säga klassikern som jag äter på kvällen är ägg, med oliver/saltgurka etc. (en sådan i en burk, finns så mycket sådant här), spenat, morot, spaghetti och tonfisk.

Till lunch kan jag äta stekt kyckling med broccoli, hackad spenat, hel spenat och lök med pasta.

Ibland med ris. :) SÅ svårt dock att koka ris i kastrull utan att det ska fastna i kastrullen (så van med riskokaren nu). Gott med balsamvinäger till faktiskt då vi för tillfället inte har någon soja. Nu är dock balsamvinägern slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0